dinsdag 29 september 2020

Vintage Label

 Hallo allemaal!


Vandaag wil ik jullie een label laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij Marianne Design Challenge Blog. 

                    

De label snijmal stanste helaas niet helemaal uit. De hele onderrand kon ik niet uitstansen. Ik heb verschillende soorten papier geprobeerd en tig keer heen en weer gedraaid, maar helaas. Nou ja, het is niet anders, gelukkig lukte de rest wel.

Gebruikte materialen van Marianne Design:

Vintage Label LR0334

French Bistro Chair LR0297

Branch and Flowers 1 LR0256 (alleen de bloemen)

Swirls and Leaves LR0414

 

Link naar de challenge:

https://mariannedesign.blogspot.com/2020/09/challenge-255.html

De challenge loopt tot 30 september 18.00 uur.

 

Deze kaart doet ook mee bij de challenge bij:

http://craftycardmakers.blogspot.com/2020/09/264-shabby-chic.html  (t/m 11 okt.?)

 

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot een volgende keer!

 Coby

 



8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super mooi uit! Valt niet op dat het stansen niet lukte!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintage label Coby,
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is supermooi geworden. TIP: Misschien wat extra papier ertussen leggen met stansen, blijft een lastige stans.
    Gezellig dat je meedoet met onze labelchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de tip, Anita. Aan een extra vel papier had ik nog niet gedacht. Ik ga het proberen!
      groetjes, Coby

      Verwijderen
  4. Prachtig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "label" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintagelabel! Supermooi gedaan!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie labelkaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfect for our challenge over at Crafty Cardmakers. Thanks for joining in and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen