zaterdag 26 september 2020

Uil en bladeren

Hallo allemaal,

De challenge bij Carlin's Kaartenparadijs is: Dier + bladeren.

Ik heb een plaatje gebruikt van een uil en als bladeren een stans van een kastanjeblad, een wooden shape van esdoornblad en een skeletblad. Het skeletblad is lastig te zien, het zit een de linkerkant achter het kastanjeblad. Het dessinpapier heb ik afgestemd op het plaatje van de uil. Om het af te maken heb ik nog wat lint toegevoegd. Ook heb ik nog random wat gestempeld met een muziekstempel, hoewel ik niet geloof dat uilen zingen, haha!

 

Link naar de challenge:

http://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2020/09/challenge-26-september.html
(loopt tot 30 september 12.00 uur) 


Ik wens jullie nog een fijn weekend en tot de volgende keer!


groetjes,

Coby

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog nooit een zingende uil gezien 😊
    Wel een mooi kaartje heb je gemaakt. De kleuren van het plaatje en papier is mooi bij elkaar gezocht.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je uilenkaart ziet er geweldig mooi uit.
    Plaatje is mooi gecombineerd met de rest van de kaart.
    Gaaf gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen