woensdag 9 september 2020

Kleurenpalet bij Kaartjes Inspiratie Challenge

 Hallo allemaal,

Deze maand heeft Kaartjes Inspiratie Challenge Blog

een kleurenpalet. Ik heb mij er op gestort en dit is mijn kaart geworden:



En dit is het palet:

Ik vind het een mooie kleurcombinatie en het was leuk om deze kaart te maken. 

De link naar de challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge:

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2020/09/kic-challenge-145-kleurenpalet.html

Deze challenge loopt tot zaterdag 3 oktober 23.00 uur.



Deze kaart wil ik ook mee laten doen bij Dutch Card Lovers

https://dutchcardlovers.blogspot.com/2020/08/dcl-332.html

 Deze challenge loopt tot vrijdag 11 september 18.00 uur.


Ik hoop natuurlijk dat jullie mijn kaart ook leuk vinden. 


Groetjes, Coby



7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Coby.
    Dank je wel voor je deelname
    Groetjes Renate DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Coby, en deze challenge loopt nog langer hoor is deze hele maand.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly, ik weet het, tot 3 oktober. Het staat ook in mijn blogpost, maar ik zal de regelafstanden even aanpassen, dan is het wat duidelijker.
      groetjes, Coby

      Verwijderen
  3. Heel schattig die veertjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan met de veertjes, mooi gedaan. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart die goed matcht met het kleurenpalet.
    Dank je wel voor je bijdrage.

    Creatieve groetjes,Kim DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen