woensdag 9 september 2020

Strandhuisjes met vuurtoren

                                                                 Hallo allemaal,


Ik heb lang gepuzzeld op de sketch challenge bij Cheerful sketches. Ik wilde mij natuurlijk zo goed mogelijk aan de schets houden, maar er ook creatief mee omgaan. Daarom heb ik bij de horizontale en verticale lijnen in de schets twee verschillende dingen gebruikt. Voor de horizontale lijn een lint en voor de verticale lijn twee banners. 

Ook heb ik me laten inspireren door Tineke van https://tinekeskaartenhoekje.blogspot.com/ die veel Dutch Doobadoo kaartvorm stencils gebruikt. Dat bracht mij op het idee om een van de stencils te gebruiken die ik een aantal jaren geleden bij de Action kocht.

Het plaatje met de strandhuisjes, de meeuwen, de meerpaal en het scheepstouw komen van Marianne Design. De vuurtoren komt van Aliexpress en het gras komt van Studio Light.

 

Mijn kaart doe mee met de challenges bij

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2020/09/september-challenge.html

Deze challenge loopt t/m 25 (?) september .

En dit is mijn kaart geworden:



Dit is de schets:


Deze kaart doet ook mee bij met de challenge bij 

DCL #332 - Alles mag

https://dutchcardlovers.blogspot.com/2020/08/dcl-332.html

Deze challenge loopt t/m vrijdag 11 september 18.00 uur.

 

Het was leuk om deze kaart te maken en ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden:

 

groetjes, Coby



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tafereel! Mooie kaart! Dank je we voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk strandkaartje, mooie vorm ook! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! En leuk, het strandthema. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Coby! Leuk model en gaaf aangekleed. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Coby, en de schets is goed herkenbaar gebleven.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie vuurtorenkaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen