woensdag 9 september 2020

Lifchallenge #151

Hallo allemaal,


De challenge bij de Lift Challenge is een easelkaart met een frame die naar eigen keuze mag worden ingevuld. 

Eerlijk gezegd heb ik een paar pogingen gedaan, maar toen ik een keer goed op weg was, was deze kaart zo klaar.




Wat ik wel grappig vind is dat bij de onderste foto het lijkt of er een lampje brandt of iets dergelijks, terwijl het het gele dessinpapier is dat oplicht. 

Ik ben tevreden over deze kaart en ik hoop natuurlijk dat jullie deze ook leuk vinden!


De te liften kaart is deze:



De link naar de challenge is:

http://liftchallenge.blogspot.com/2020/08/challenge-151.html

De challenge loopt tot vrijdag 11 september 18.00 uur.


Deze kaart doet ook mee met de challenge van Dutch Card Challenge

https://dutchcardlovers.blogspot.com/2020/08/dcl-332.html - Alles mag

Ook deze challenge loopt tot vrijdag 11 september 18.00 uur.


Groetjes, Coby

4 opmerkingen:

  1. Mooi dat swirly doorkijkje met de bloem! Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, Coby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan met circle swirl. Tof doorkijkje zo. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Coby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht inderdaad even dat er een lampje in zat! Gaaf gedaan met de swirl stans. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, de swirl-cirkel maakt het helemaal af. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen