zaterdag 30 april 2016

Air Mail Mannenkaart

Hallo iedereen!

Ik vind het leuk om mannenkaarten te maken. En ik hou van de kleurcombinatie bruin en groen, of bruin en blauw. Deze kaart is van groot formaat, 15x15 cm, dus genoeg ruimte. Het ribbelkarton heb ik bewerkt met gesso en witte acrylverf en daarna met distress inkt Walnut Stain en Faded Jeans.
Voor de randen gebruikte ik Vintage Photo.
De witte stippen heb ik gemaakt met zelfgemaakte modeleerpasta en een stencil.
Het plaatje is van de Action, maar ik denk eigenlijk van StudioLight. Verder nog wat versieringen met stempels en kleine plaatjes. De stempels zijn van BoBunny en Marianne design.

I like making cards for men. And I love the color combinations brown and green and brown and blue. 
I used gesso and white acrylic paint on the corrugated cardboard. Distress ink Walnut Stain and Faded Jeans are used to give it an nice look. I distressed the edges with Vintage Photo.
I applied my homemade modelling paste on a stencil to make the dots. 
The picture of the old plane is from Studio Light, I guess. I finished the card with some stamps and little images. The stamps are from BoBunny and Marianne Design.



Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
I enter this card at the following challenges:

Crafting by Designs - Let's hear it for the boys and the men. 
Always playing with paper - Masculine  
 
Bye,
Coby

2 opmerkingen:

  1. Very cool card, I love the details. Thank you for joining us for The Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this vintage inspired card! Thanks for joining us this week at The Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen