maandag 14 september 2020

Postcard Collage

 Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mee deed met een challenge van Knutsels en Kadootjes, maar toen ik de challenge van deze maand zag, cijfers, had ik gelijk zin om mee te doen.

Ik wilde niet alleen maar een paar cijfers op de kaart plakken, maar ik wilde dat mijn kaart cijfers had "all over the place", zeg maar. 

Na wat spelen met bingokaarten e.d. kwam deze kaart eruit. De achtergrondstempel bestaat uit bijna alleen maar cijfertjes en natuurlijk ook de bingokaart. Al werkend aan deze kaart ontstond vanzelf een collagekaart, terwijl dat niet eens mijn bedoeling was! Grappig hè, dat je aan iets begint en dat het uiteindelijk totaal iets anders wordt dan je eerst in gedachten had. Op de achterkant heb ik nog even de briefkaart-stempel van Marianne Design gestempeld. 









Gebruikte materialen:

achtergrondstempel: Viva Decor

Inktpotje en pen: Marianne design COL1375

vogel: plaatje uit oud boek

bingocard en blauw plaatje: Action

postzegels: postzegelcatalogus 1996 


Link naar de challenge:

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/08/cijferchallenge-bij-knutsels-en.html

Deze challenge loopt t/m 25 september (?)

 

Ik wens jullie nog een fijne dag en hopelijk tot een volgende keer,

 

Coby

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Coby, mooi met de bingo kaarten en de vogel erop. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Coby, ik zou zeggen: kom vaker langs bij ons! Je kaart is echt prachtig! Zo mooi van samenstelling. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen