zaterdag 26 september 2020

Victoriaanse Laars

 Hallo allemaal!

(note to foreign readers: click on the translate button and choose your language)

Nou, de zomer is nu toch wel voorbij, het weer is volledig omgeslagen. Gelukkig hebben wij hier waar ik woon geen storm gehad. Nu de dagen weer korter worden, is het heerlijk om weer lekker te kunnen freubelen.

Ik wil jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor de challenge bij 2 sisters on the blog. De opdracht was: een afbeelding van schoenen op je kaart. Dat mag van alles zijn: slippers, klompen e.d.

Ik vind zo'n opdracht leuk, omdat die redelijk specifiek is. Je moet dan kijken tussen je spulletjes, heb ik iets van een schoen, klompen, slippers, laarzen. De keuze wordt daardoor beperkt. Handig voor mensen zoals ik, die lijden aan keuzestress, haha!

Ik wist dat ik ergens een plaatje had van een victoriaanse laars. Die heb ik gebruikt en dit is de kaart geworden:



Link naar de challenge:

Deze challenge loopt tot t/m 30 september 20.00 uur.


De kaart doet ook mee bij:

Creative fingers - Always anything goes
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2020/09/challenge-193.html 

 

Ik wens jullie een fijn weekend en tot de volgende keer!


Groetjes, Coby


  

4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Coby. Ben ja al volger van ons blog> Om mee te kunnen doen, is dat wel een voorwaarde.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nicolette.
      Ja hoor, ik ben al volger van jullie blog!
      groetjes,
      Coby

      Verwijderen
  2. Ik vind hem erg origineel, heel leuk plaatje en mooie kleuren!
    Leuk dat je speciaal op zoek bent gegaan om mee te doen met onze challenge, dank je wel.
    En ik zie dat Nicolette je al attent hebt gemaakt op het volgen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Caroline.
      Ik ben al volger van jullie blog!
      groetjes, Coby

      Verwijderen