maandag 12 oktober 2020

Cheerful sketches oktober 2020

 Hallo allemaal!


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij

Cheerful Sketches. De schets van de maand oktober is deze:


Dit is mijn kaart geworden:

Zoals jullie zien heb ik van een liggende schets een staande kaart gemaakt, maar de schets is niet gedraaid.

De schets was niet moeilijk en ik heb veel plezier gehad aan het maken van deze kaart. Het geruite papier is gestempeld met de Marianne Design Anja's Background CS0938.

De bovenste bloem is van Leane Creatief en de onderste van Nellie Snellen. De ovalen stans is van Jeanine's Art.


Link naar de challenge:

http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2020/10/oktober-challenge.html

(loopt t/m 28 okt.?)

Deze kaart doet ook mee bij de challenges bij:

https://stampsfun-creativity.blogspot.com/2020/10/375.html 

 (loopt t/m 18 okt.?)

https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/2020/10/ltccb-51-october-anything-goes.html

 (loopt t/m 31 okt.?)


Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Coby

 


 


4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Coby.
    Heel erg leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Dank je wel dat je mee doet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, Coby.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great take on that sketch! Thanks so much for sharing with us in our challenge over at Love To Craft Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, LTCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen