donderdag 26 juni 2014

Groeten van vrouw met kind aan zee

Hallo iedereen,

Deze kaart doet mee aan drie challenges: bij Miekelotte is het thema: vrouw;
bij Oma Dee is het thema: vakantiekaartje en bij Scrapcards is het thema: blingbling.
De sketch die ik heb gebruikt is van de Nederlandse Kaartenuitdaging, maar daar is geen prijs aan verbonden (voorzover ik weet).

Toen ik dit plaatje op een pinterest-board zag, vond ik hem gelijk mooi. Ik kreeg er direct inspiratie van voor de genoemde challenges. Het is een schilderij van Michael en Inessa Garmash en het heet "Life begins".

De sketch van de Nederlandse Kaartenuitdaging:


En dit is mijn uitwerking van de thema's:

Het achtergrondpapier en ik denk ook de washi-tape zijn van Action, de parels ook en de vilten bloemen en de stempel zijn van de Boekenvoordeel.

Linken naar de challenges:
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/06/kaart-nav-een-sketch_23.html
http://miekelotteschallenges.blogspot.nl/2014/06/challenge-23-de-vrouw.html
http://bijomadee.blogspot.nl/2014/06/uitdaging-vakantiekaartjes.html
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2014/06/scrp-cards-challenge-65.html

Ik vind de kaart wel geslaagd. Wat vinden jullie ervan?

groetjes,
Coby

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schets en wat heb je de schets leuk uitgewerkt. Je kaartje ziet er goed uit. Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk en vrouwelijk kaartje heb je gemaakt! Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
    Groetjes Karin, DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Coby,
    wat een heel mooi en lief kaartje heb je gemaakt je hebt de schets heel mooi uitgewerkt
    Bedankt dat je meedoet met de scr@p-cards challenge
    lieve groetjes DT-team lid Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe mooi het papier past bij de kleding van de vrouw. Een zeer zomers plaatje zo het geheel. leuk gedaan en bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig schilderij, waarop jij de kleuren perfect hebt aangepast. Mooi met de vilten bloem in de zomerse kleuren geel en aqua! Dank je wel voor het meedoen Bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan en leuk gecombineerd alles, bedankt voro het meedoen aan de Bij oma Dee Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen