maandag 2 juni 2014

Don't waste your thursdays

Hallo iedereen,

Ik wil graag even aandacht vragen voor deze site: dontwasteyourthursdays.blogspot.. Hier kun je kaarten plaatsen die je met papierrestjes hebt gemaakt. Je kunt er geen prijs winnen, maar ik vind het een leuk idee.
Hieronder zie je de kaart die ik heb gemaakt met de sketch van afgelopen donderdag. Makkelijk vond ik het niet, want ik hou wel van enige symmetrie in een kaart.










Ik denk dat ik dit vaker ga doen. Kom ik nog es van m'n scraps af.

groetjes,
Coby

1 opmerking:

  1. Ha Coby, sorry voor de late reactie, maar is niet minder gemeend hoor. Je kaart is echt gaaf geworden.Bedankt dat je onze schets wilde gebruiken en ook gelinkt hebt zodat we kunnen zien wat je ervan gemaakt hebt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen