woensdag 4 juni 2014

Fijne verjaardag

Hallo iedereen,

Een van de leuke kanten van een kaartchallenge is dat je ook kaarten maakt die je anders niet zo snel zou maken. Dit is er zo één. Een CAS-kaart is niet helemaal mijn ding, zeg maar. Ik heb altijd de neiging bloemetjes toe te voegen en lintjes en zo. En toch vond ik het erg leuk om deze te doen. Met deze sketch kon je ook mooi restjes opmaken, waarbij ik nog moest improviseren. Ik heb vier verschillende dessins gebruikt en de dessins van de bloemen schuiven één op met de klok mee. Behalve bij de cirkel rechtsonder. Dat papier was op en daarom heb ik een felicitatie-stempel op de cirkel rechtsboven gestempeld.
Met de stempel in het midden kon ik mooi het midden bepalen en die verbindt de beide andere stempels.
Al met al ben ik tevreden en ben ik erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Deze kaart doet mee met de challenge van http://su-per-challenges.blogspot.nl/2014/05/su-per-challenge-43-case-it.html.

Dit is de sketch:
 

En dan is dit de kaart:

Nog even uit een andere hoek (de belichting is iets beter):

Groetjes,
Coby

1 opmerking:

  1. Je uitwerking is zeker geslaagd hoor! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen