dinsdag 1 juli 2014

Lady Six Zero's

Hallo iedereen,
Hello everybody,

Deze kaart doet mee met de challenge van Sailing Pineapple. Het thema is: hergebruik.
Ik heb op deze kaart een stuk van een kartonnen doos gebruikt, een stukje van een oude vitrage en een stukje van de verpakking van mijn parfum Lady Six Zero's. Het stukje met de stempel (van Lily Rose) is een paintchip van Flexa Creations Café Latte.

I enter this card at the challenge at Sailing Pineapple. The theme is: repurpose. I used a peace of an old cardbox, a peace of an old curtain. And a peace of the package of my perfume Lady Six Zero's.
The peace with the stamp (Lily Rose) is a paintchip from Flexa Creations Café Latte.

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden.
I hope you like my card.

Dit is de verpakking van de parfum:
 This is the package of the perfume (above).
En dit is mijn kaart:
And this is my card:
Link to the challenge http://sailingpineapple.blogspot.nl/2014/06/challenge-no-8-repurpose-it.html
Groeten,
Greetings,
Coby
 

1 opmerking:

  1. Just fantastic!!! Great recycling - thanks so much for joining us at The Sailing Pineapple!!!!! Hope to see you again!

    BeantwoordenVerwijderen