vrijdag 20 juni 2014

Gefeliciteerd

Hallo iedereen,

Ik heb deze kaart gemaakt voor Crazy for CAS (Clean and simple). Ik heb gisteravond even moeten zoeken naar inspiratie. Er waren al zoveel verschillende inzendingen dat het moeilijk is om nog totaal iets anders te doen. Het is leuk om te zien dat met één sketch er zoveel verschillende kaarten te maken zijn.

Dit is de sketch;
En dit is mijn kaart;

Het grappige is dat ik voor de challenges dingetjes gebruik die ik al jaren in huis heb, maar eigenlijk niet wist wat ik daar nou mee moest. Voor deze kaart heb ik palletjes gebruikt. Al jaren in de verzameling hobbyspullen en eindelijk....

Link naar de challenge: http://micassucas.blogspot.nl/2014/06/goodmorning-every-one-it-is-saturday.html
groetjes,
Coby

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart is dit zeg. Mooi gedaan. Leuke uitwerking van de sketch. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen