vrijdag 13 juni 2014

Tuinhek

Hallo iedereen,

Op de valreep ga ik proberen mijn kaart te plaatsen. Sinds gisteravond heb ik (grote) problemen met mijn internetverbinding, dus ik hoop dat het nog lukt.

Deze kaart doet mee met de challenge van The Dutch Stamp chickies waar een mooie inspiratiefoto gegeven was: vrolijke-laarzen.

En zo is mijn kaart geworden:
 Nog even een betere foto:




Wat zal ik er van zeggen? Het hekje is gemaakt van ijslolliestokjes, die ik heb geverfd met eerst bruine en daarna grijze plakkaatverf. Daarna heb ik er matte vernis op aangebracht. De stempel van de ganzen is van Lily Rose en de chickenwire-stempel is van BoBunny. Felicitatie-stempel is van de Boekenvoordeel. Verder nog een aantal dingetjes van de Action.

Link naar de challenge: http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/2014/06/challenge-17-tuinkaartcreatie.html
groetjes,
Coby


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje ,leuk idee het hekje gemaakt van ijslollystokjes.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Coby. Leuk dat je meedoet bij DSCC. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen