dinsdag 24 november 2020

Marianne Design Challenge 259 "Muziek"

 Hallo allemaal,


Ik doe met deze kaart mee met de challenge bij Marianne Design. De stempelset nam ik een aantal jaren over van iemand die het niet gebruikte. Zonder verpakking. Ik had geen idee dat het een Marianne Design stempel was, tot ik eens bij een webwinkel deze stempelset tegenkwam. Ik wist direct dat ik deze wilde gebruiken voor deze challenge. In de 18e eeuw werd muziek vast met een inktpot en ganzeveer geschreven, ik heb vanwege de compositie de pen gebruikt.

 

In het middengedeelte heb ik de maskeertechniek toegepast. Eerst de tekst gestempeld op de kaart, daarna nog een keer  op een apart stuk papier, dat uitgeknipt en op de kaart gelegd, vervolgens de muzieknoten over de tekst gestempeld.


Gebruikte materialen: 

Quill Pen and Ink COL1375

Muziekstempel CS0860

Garden Branch LR0151

Punch Die Flowers CR1323

Pen and Ink COL1375

Link naar de challenge:

http://mariannedesign.blogspot.com/2020/08/challenge-259.html 

(loopt t/m woensdag 25 nov.)


Deze kaart doet ook mee met de volgende challenge:

Ally's Angels

https://alessandrasangels.blogspot.com/2020/11/challenge-40-and-winner-of-challenge-39.html

Anything goes (loopt t/m 7 dec.?)

 

Tot een volgende keer!

Coby


 

 

 

 


8 opmerkingen:

  1. Prachtige stemnpelkaart in vintagestijl Coby.
    Gezellig dat je meedoet met onze muziekchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Coby! Ben ook een liefhebber van vintage kaartjes!
    Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan.
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt met de maskeer techniek!
    Bedankt voor het meedoen met onze “Muzikale” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie muziekkaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "muziek" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kaart Coby, de stempel ken ik niet maar ik vind hem prachtig,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele mooie kaart
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen