zaterdag 28 november 2020

Kerstkaart Ster

 Hallo allemaal,


Het is alweer eind november, wat vliegt de tijd toch. Ik ben druk bezig met kerstkaarten maken. Deze kaart ben ik begonnen door de grootste stans te gebruiken uit mijn nest sterrenstansen van Xcut. Helaas was die nog een beetje te klein naar mijn zin. Daarom heb ik met behulp van een sterrenstencil (Action) nog een ster gemaakt die een slag groter was. Het plaatje komt van een knipvel die denk ik in een uitgave van Mijn Hobbykaart zat.




                            Nog even een foto van mijn sterrenmallen en -stencil:



Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

Carlin's Kaartenparadijs  -  thema Kerst + sterrenmal

eindigt 30 nov.

Knutsels en Kadootjes - thema Sterren op je kaart

eindigt 18 dec. (?)

Cut it Up -Christmas

eindigt 9 dec. 


Ik wens jullie nog een fijn weekend en tot de volgende keer!

Coby


 


 

 

 

 

 


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje met leuke details erop Coby.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooi gemaakt Coby.
    Zo leuk met die grote ster op de achtergrond en een prachtige afwerking.
    Heel knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart Coby. Met veel leuke details.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card!! Love all the details and the pretty card design!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
    Have a great day.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig nostalgisch kerstkaartje Coby, leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje, mooi model ook!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze sterren-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen