woensdag 28 oktober 2020

Kerstkaart: 2 honden kijken uit het raam

 Hallo allemaal!


Ik wil jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij Marianne Design met thema:

Winter Wonderland. Er moet dus sneeuw te zien zijn op je kaart.

Ik vond een oude kerstkaart die ik eens had gekregen met een plaatje waarop een sneeuwdorpje met kerstboom op staat. 

Ook had ik een stansje van een raam en twee van een kerstboom. Deze had ik ook eens gekregen, ik heb zelf niet de snijmallen. 

Het stansje van het raam was niet geëmbosd, maar ik heb hem flink geïnkt. De kleur van de kerstboom was mijn uitgangspunt voor de kleuren van de kaart, dus wat blauwgroenig. Dat heb ik terug laten komen in de achtergrond van de kaart en in de kerstbomen. De achtergrond van de kaart heb ik geëmbosd en daarna geïnkt.

De kleur van het raam heb ik hetzelfde gemaakt als de huisjes op de kaart en het roze vond ik daar mooi bij passen. Verder heb ik nog lint, bloem en takjes toegevoegd om het af te maken.

De zon begon ineens in mijn hobbykamer te schijnen, ik heb er snel gebruikt van gemaakt.

(Ik heb altijd een beetje moeite met de hoeveelheid licht die ik moet hebben voor de beste foto's.)






Hier nog een foto met de zon die van achter komt.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR0136 Little Pine Tree

CR1259 Windows

takje LR0286 Pine Cones

Kraft achtergrond: PK9109

 

Link naar de challenge:

https://mariannedesign.blogspot.com/2020/09/challenge-257.html 

(loopt t/m 28 okt.)

 

Tot de volgende keer!

Coby


8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Coby! Heel leuk gedaan met het raam en de honden

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Coby! Bedankt voor het meedoen met de winter Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met de "winter wonderland" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige winterkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi winters kaartje Coby, leuk met het raam,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Coby
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met het doorkijkje naar buiten
    Leuk ook dat je meedoet met de 'Winterwonderland' Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen