donderdag 22 oktober 2020

Boom en Kever

 Hallo allemaal!

Vandaag wil ik jullie nog een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes. 

 

1.Ik heb een rol toiletpapier op mijn werktafel staan. (Voordeliger dan keukenpapier ;-))

2.Ik heb een lange lijst met gelikete craft video's op You Tube die ik af toe afspeel. 

Wat heeft dat nou met elkaar te maken, hoor ik je denken.

Nou, als je klikt op link hier onder dan zie je vanzelf wat ik bedoel:

Die cutting with napkins

Door deze video kwam ik op het idee om mijn toiletpapier te gebruiken om bomen uit te stansen en te kleuren met inkt.

En ik vind dat het erg goed is gelukt. Het toiletpapier begint een beetje te krimpen en het krijgt wat reliëf. 






Het plaatje met de hele grote boom komt uit een reisgids van Djoser. Het plaatje met de kever is denk ik van Studio Light. De kleine boom is van Craftemotions, de twee grote van Aliexpress. De groene kleuren inkt die ik heb gebruikt zijn New Sprout and Bamboo Leaves van Memento Inkt en de bruine is van Stampin' Up (Early Espresso).

 

Link naar de challenge van Knutsels en Kadootjes:

http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/09/zien-we-door-de-bomen-het-bos-niet-meer.html 

(loopt t/m 23 oktober)

 

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende keer!

 Coby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten