maandag 12 oktober 2020

Herfst / Autumn 2020

 Hallo allemaal,

Wie wel eens een boswandeling maakt, komt ook wel eens een stapel boomstammen tegen en misschien wel een hert of een ree!

Ditmaal wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor diverse challengeblogs. Meerdere challenges hebben als thema "Herfst" in deze oktoberweken.

Dit is mijn kaart:



De foto van het bos komt uit een tijdschrift dat ik met een mal van Marianne Design heb uitgestanst. De mal is Eline's tab with text NL COL1314. De tekst op de tab heb ik met letterstempels gestempeld. 

De boomschijven zijn nieuw bij Marianne Design, LR0684 uit de  oktober 2020 collectie.

Links bovenin heb ik de mal Branch and Flowers 1 LR0256 gebruikt, samen met een ander takje en dat samengebonden met een stukje touw. Nou, niet echt eigenlijk, ik heb eerst de takjes opgeplakt en daarop het touw. 


Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Kaartjes Inspiratie Challenge

Thema: Herfst/Halloween, loopt t/m 31/10

Knutsels en Kadootjes

Thema: Boom of bomen op je kaart, loopt t/m 23/10

Marianne design

Thema: Herfstkaart, loopt t/m 14/10

The Library Challenge

Thema: What to Look for in Autumn, loopt t/m 17/10


Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer!


Groetjes, Coby



11 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart, Coby.
    Dank je wel voor je deelname aan Kaartjes Inspiratie Challenges
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte herfstkaart Coby. Prachtige kaart.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Leuk zoals je het plaatje hebt aangekleed.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi herfst kaartje.
    Leuk dat je mee doet met onze "herfst challenge".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie herfstkaart Cobi.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke herfstkaart Coby en origineel om de achtergrond van een tijdschrift te gebruiken,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great autumnal cards and I love the logs. Thanks for joining The Library.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Coby, Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje en wat leuk die stapel boomstammen. Ik kom ze bijna altijd wel tegen als ik in het bos ben. Leuk bedahct. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen