zaterdag 5 juli 2014

Tour de France

Hallo iedereen,

Ik heb nog een kaart gemaakt voor de challenge bij Cards en Scrap, ik hoop maar dat dat mag.
De Tour de France is vandaag begonnen in Engeland. Nu komen ze ook nog door London en daar wilde ik een kaart voor maken.
Nu is het een heel andere kaart geworden dan ik eerst in gedachten had, maar dat gebeurt wel vaker, bij mij althans.
Het huizenplaatje is van http://www.pinterest.com/pin/326370304216953216. De straatlantaren-stempel is van Boekenvoordeel uit de serie Papermania Portobello Road en de fietsstempel is van de Hema.
De sticker met Parijs geeft aan wat het einddoel van de Tour de France is en dat is natuurlijk Parijs! De oversteek naar Frankrijk wordt met het vliegtuig gemaakt. De vele groene kleuren verwijzen naar het team van Belkin.

De wielrenners hebben even de fiets tegen een lantaarnpaal gezet voor een plaspauze ;-) .

Het tv-programma dat ik bedoel is natuurlijk NOS Sport.

Link naar de challenge: http://www.cardsandscrap.nl/2014/06/kaartenuitdaging-213.html

groetjes,
Coby

1 opmerking:

  1. En deze is ook erg leuk, Coby!!
    Weer leuk dat je mee doet!!
    Groetjes Tine
    Cards & Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen