zaterdag 5 juli 2014

Gluren bij de buren

Hallo iedereen,

Ik heb deze kaart gemaakt voor de challenge bij Cards en Scrap. Het thema is: laat je inspireren door een tv-programma.

"Gluren bij de buren" kwam bij mij op. Ik ken het programma verder niet, alleen de titel. Ik heb een kaart gemaakt met een plaatje uit zo'n verfstalen-boekje van Flexa Couleur Locale, nl. Energizing Ireland met veel groentinten.
In het programma "Gluren bij de buren" mogen kinderen ín huis alles bekijken, maar dat doen wij op dit blog niet, wij kijken door het raam naar binnen; echt gluren dus.

De gordijntjes zijn van echt vitrage dat ik bij de kringloop heb gekocht en in stukjes heb geknipt en het "hout" is een laminaat-staaltje van de Gamma "antiek grenen". Ha, een kaartje hoeft niet duur te zijn.!

Link naar de challenge: http://www.cardsandscrap.nl/2014/06/kaartenuitdaging-213.html

Fijn weekend!
Coby



1 opmerking:

  1. Wat heb je dit leuk bedacht, Coby!!
    Leuk dat je mee doet!!
    Groetjes Tine
    Cards & Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen