zondag 25 oktober 2015

Paddenstoel

Hallo iedereen,

Deze maand ben ik gastdesigner voor Knutsels en Kadootjes. 
Helaas geen fotoverslag deze keer.

Dit is mijn 2e kaartje en ik heb hier uit een oud knipvel van Marianne Design een paddestoel gebruikt en daarvan een chipboard gemaakt. Dat kun je doen door met ModPodge een plaatje of iets dergelijks op stevig karton te plakken. Het labeltje heb ik ook zo gedaan. Van kraftpapier heb ik een rondje geponst en daar weer een kleiner rondje uitgeponst. Op de foto is het niet zo goed te zien, maar het donkere fluweellint geeft de kaart een warme uitstraling.




Deze kaart doet mee met de challenge bij:
thema: Herfstkleuren (t/m 31/10)


groetjes,
Coby

2 opmerkingen:


  1. Een erg leuk kaartje geworden zeg ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "herfstkleuren" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen