maandag 9 maart 2020

Collage #2020c06

Hallo iedereen!

Ik wil jullie vandaag eens wat anders laten zien dan een kaart, een kit of een scrapbook layout. De laatste tijd vind ik het ook leuk om collages te maken. Ik stuitte eens op de website van Margarete Miller. Zij maakt vooral postcard collages. Je kunt haar website hier vinden. Ze maakt haar collages in vintage stijl.
Het heeft me geïnspireerd om ook zoiets te doen. Je moet ergens beginnen met een collage en dan is het handig om haar "Assignment Generator" te gebruiken. Ze geeft elke week 5 prompts die je kunt gebruiken als onderdelen van je collage. Ze zijn algemeen gesteld, zodat je je eigen invulling daar aan kunt geven.

Voor week 6 was de assignment:

#2020c06

  • ✓ Something ornate
  • ✓ A piece of dictionary page
  • ✓ Something that turns or spins
  • ✓ Something that starts with the letter C
  • ✓ A form or portion--blank or filled
  • *Bonus: Something you see through the window

Hier is mijn collage. Je mag zelf nagaan hoe ik de prompt heb toegepast.

 
Ik hoop dat je dit ook leuk vindt en het zelf eens wilt proberen.

vr.gr.
Coby







Geen opmerkingen:

Een reactie posten