maandag 14 september 2015

Scrap en Card challenge #1

Hallo iedereen!

Leuk dat er een nieuwe challengeblog is: Scrap en Card challenge. Ik wens jullie veel succes en doe met deze kaart mee:

De materialen die ik heb gebruikt:
Action: cardstock kraft (extra groot formaat 15x15cm), wit cardstock, dessinpapier, stempels tekst en ornament, kurk, stempel op kurk linksonder.
Marianne design: bootje
Eline Pellinkhof Beach house: schelpenstempels, stempels op kurk rechtsboven, zigzag stempel, touwstempel
Marjoleine Zweed: plaatje meeuw.
Boekenvoordeel: stempel van harte gefeliciteerd.

Sketch:
Link naar de challenge:http://scrapandcardchallenge.blogspot.nl/2015/09/1-september-2015.html

Update 16 sept.: Ik ben helemaal vergeten mijn kaart te plaatsen bij Scrap en Card. Dat ga ik nu doen.

groetjes,
Coby


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart
    Bedankt om mee te doen met de challenge van Scrap and Card Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Scrap and Card. Succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Tof kaartje hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 1e Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT Scrap and Card}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje - leuk dat je meedoet bij Scrap & Card
    Groetjes Helen (DT)

    BeantwoordenVerwijderen