maandag 21 september 2015

Kleine voetjes / little feet.

Hallo iedereen,

(Note for foreign readers: use the translate button if you don't understand Dutch.)

Vandaag wil ik jullie een babykaartje laten zien dat ik voor een leraar van één van mijn kinderen heb gemaakt. Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de sketch van Creaine Challenge #52.

Ik heb een stukje karton bewerkt met een mengseltje van gesso en vogelzand. Het effect hiervan is dat de gesso niet zo in het karton trekt, maar er meer bovenop blijft liggen.
Het papier is van de Action en de stempel "'n kleinje erbij..." en de voetjes is van Eline Pellinkhof. Het gestanste bloemetje is van Nellie Snellen, Sterretjes van de Xenos, ronde stempel van de Action, blaadjes van Kruidvat, doily van Mixx (denk ik) en de letters van een alphabet stempelset dat ik bij Pipoos heb gekocht, het merk is Panduro hobby.

Dit is de sketch van Creaine.
En dit is mijn kaart geworden. Zoals jullie zien heb ik de sketch een kwartslag gedraaid.


 Deze kaart doet mee met de challenge bij:
Creaine. Sketch baby/kinderkaart
Word Art Wednesday. Anything goes
Crafty Hazelnut. Anything goes with patterned paper.

groetjes,
Coby


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow super leuk. gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje. Schattig die kleine voetjes.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje,die je voor mij gemaakt hebt ook erg mooi groetes Marga

    BeantwoordenVerwijderen