donderdag 9 april 2015

Don en Daisy challenge 22

Hallo iedereen,

Op de valreep plaats ik hier mijn kaart voor de challenge van Don en Daisy met als thema: Lente.

Ooit zat er in de Hobby Handig een knipvel van Daisy. Ik had het nummer van de bibliotheek en omdat ik vind dat je knipvellen niet uit een bibliotheek-exemplaar moet halen, heb ik het gekopieerd.

Ik heb één van de plaatjes uitgeknipt en dit is mijn kaart geworden:





Link naar de challenge: http://www.donendaisy.blogspot.nl/2015/03/challenge-22.html

Groetjes,
Coby

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaart Coby en helemaal lente in het gezellige tuintje van Daisy!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vrolijk lente kaartje! Leuk dat je meedeed met de Don and Daisy challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen