woensdag 3 maart 2021

Marianne Design Challenge #266 De H van Harten

 Hallo allemaal,

 

Hier is mijn kaart voor de challenge bij Marianne Design. Henriëtte had gevraagd om een kaart met iets dat met de letter H begint. Ik dacht direct aan mijn snijmallenset met de harten. Ik heb er drie uitgestanst met het papier uit de paperpad Old Press. Verder heb ik de randen bewerkt met Ranger inkt Black Soot. Uit verpakkingskarton heb ik de harten nog een keer gestanst en er achter geplakt om de harten een beetje op te hogen. Met gouddraad heb ik de de stiksteekjes geborduurd. 

 
Alle gebruikte MD materialen:

Harten: Nest die hearts CR1461
Randmallen: Sweet borders LR0599
Paperpad: Old press PK9120
Stempels: Eline Pellinkhof Airmail EC0120
Bloem op het middelste hart: Branch and flowers 1 LR0256

Link naar de challenge:

Deze kaart doet verder mee met de volgende challenge:

Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge

 

Tot de volgende keer!

Coby

 

 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden Coby.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de H- Challenge Coby!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met prachtige Harten. Een kaartje vol liefde.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute card. I love how you used the patterned paper. Thanks for sharing at Crafty Hazelnuts Patterned Paper.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen