zondag 7 februari 2021

Colorful Christmas Inspiration

 Note to foreign readers: click on the translate button and choose your language.

Hallo allemaal!

Vandaag een kerstkaartje. Ik vind het wel leuk om na de kerst door te gaan met het maken van kerstkaarten. Hopelijk houd ik dit nog lang vol en heb ik in december genoeg kaarten gemaakt om te versturen. 

Dit is een kaart gemaakt voor de challenge bij Jingle Belles Rock. Deze keer hebben ze een inspiratiefoto.

Het plaatje met de boom en de rozen komt van de Action. De dennenappels en het takje zijn van een snijmallenset van Marianne Design.  

 
                        
Mijn inspiratie kwam van de boompjes op de schoorsteenmantel. Ik dacht direct aan het plaatje van de Action dat ik nog had. 
  

Link naar de challenge: Jingle Belles Rock - Colorful Christmas Inspiration

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes, Coby






3 opmerkingen:

  1. what a beautiful holiday card and such a fun and clever take on the inpsiration photo! i love the way you re-created that very lovely tree on the mantelpiece! so pleased you could join our JINGLE BELLES fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. such a lovely holiday card ... so very glad you joined our Jingle Belles inspiration fun.

    BeantwoordenVerwijderen