woensdag 18 mei 2016

Zomerkaart mei 2016


Hallo iedereen!

Ik maak sinds een aantal jaren een verjaardagskaart voor mijn buurman die het liefst met vakantie naar zee gaat. Dit jaar heb ik deze kaart gemaakt. Het liefst zou ik zeggen dat het helemaal mijn eigen idee is en dat ik dit zomaar eventjes helemaal zelf heb bedacht. Helaas, ik heb hem "gelift", zoals dat toch heet tegenwoordig. Eigenlijk heb ik hem (een beetje?) nagemaakt van deze pin. Ik vind het een prachtige kaart. Grappig is wel dat zij een stempel (boot) heeft gebruikt, waar ik een chipboard van had. Van de Action, nota bene.

Hier nog wat close-ups:




Gebruikte materialen:
Stans vuurtoren, stuurwiel en zeemeeuw: Joy
Stempel schelp, nummers: Marianne design
Stempel summer: Joy
Tekststempel: Bobunny
Houten zeester: Action

Groetjes,
Coby

2 opmerkingen:

  1. Coby, wonderful card!! I like the colors you used! Everything look very beautiful! And thank you for sending me link to your blog!))

    BeantwoordenVerwijderen