donderdag 27 augustus 2015

Een ton met vondsten uit de zee

Hallo!

Het is nu een aantal maanden geleden dat ik voor het laatst een blogberichtje heb geplaatst. De tijd vliegt. Ik heb niet stilgezeten, want ik heb een hele verzameling kaarten die ik vanaf nu kan publiceren.

Deze kaart heb ik voor mijn schoonouders gemaakt die begin augustus hun gezamenlijke verjaardagen vierden. Het plaatje met de ton is al heel oud, ik heb het al jaren. Ik denk dat het van Mattie is, van Marianne design.  Het blauwe gedeelte met de schelpen heb ik met acrylverf gemaakt. Zelf gemengd met blauw en geel en dan weer blauw toegevoegd, zo krijg je zeeblauw, blauwgroen of turquoise afhankelijk van de verhoudingen.
Het papier en de houten zeester zijn van de Action. De dukdalf is van Marianne design en de zeemeeuw van Joy.

Ik hoop de komende tijd meer kaarten te plaatsen die wat scherper zijn, want deze is een beetje onscherp.

Deze kaart doet mee met de challenge bij:
De Egel  Zon/zee/strand/vakantie/maritiem


groetjes,Coby





1 opmerking:

  1. Wat apart om zelf je achtergrond te maken met acrylverf Coby. Het vormt een mooie combinatie met je plaatje.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van augustus bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen